onsdag, augusti 17, 2005

Inget sex? Kastrering lugnar.

Som vi alla säkert har hört vill Kristina Axén Olin kastrera våldtäktsmän kemiskt. Är inte det en förträfflig idé. Jag tror att det skulle vara bra även för egen del, i förebyggande syfte. En sexuellt och emotionellt understimulerad man är helt klart ett hot, mot andra och mot den egna personen. Vi vet alla vad ensamma och frustrerade människor är kapabla till. Frågan är om min läkare går med på att kastrera mig. "Snälla, doktorn, jag orkar inte längre, jag ramlar snart sönder inombords om jag inte får sätta på någon, och det får jag inte, så snälla, kastrera mig!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha. Lite road är jag ändå.

D.N.A sa...

Skrattar du åt mina våndor? Jag skrattar inte.

Anonym sa...

Nehepp. Fortsätt du med det. Så skrattar jag för båda.

D.N.A sa...

Bra sagt.